Free background from VintageMadeForYou

utorak, 6. ožujka 2012.

Crno- bijeli komplet

Ovaj komplet, boca  i škrinjica napravljen je kao poklon mojoj dragoj prijateljici povodom rođendana, slike su loše slikala sam sve zadnji čas blicom pa nije kako treba...ali šta je tu je :))




Lijep pozdrav  do sljedećeg posta, 
voli vas arba

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasna salveta i divni,elegantni radovi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo tek sam sada pronašla tvoj blog!Ovaj crno-bijeli komplet me je oduševio.Rado ću navraćati kako bih vidjela što je novoga kod tebe!:)):)):))

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW!
    Savršeno!
    Zadivljena sam, kako si ovo prelepo napravila, cameo dama, i sve oko nje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Passei para uma visitinha.
    Belos trabalhos... muito românticos... amei a estampa.

    Boa segunda-feira!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil


    (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸.

    OdgovoriIzbriši


  5. ¸.•°☆⊱彡
    HAPPY NEW YEAR!!!!

    ╔═════════ღღೋ══════╗
    ೋ~~ FELÍZ AÑO 2013~~
    ╚═════════ღღೋ══════╝

    OdgovoriIzbriši