Free background from VintageMadeForYou

srijeda, 25. siječnja 2012.

bubamara

 Ova bubamara krasi Sarinu sobicu, po njenoj želji je rađena i jako joj se sviđa.......









Ovo sam radila s djecom na kreativnoj radionici za božićnu izložbu.......
                                              mirisne naranče

                                             kućice za ptičice...





                                                ....i svega pomalo..







Svi smo uživali u stvaranju i prodaji ;)


Do sljedećeg posta lijep pozdrav!
arba

Broj komentara: 17:

  1. Bubamara na kutijicinaprosto priziva proljeće. Prekrasno si uredila kutijicu. Radovi za blagdansku izložbu su super, favorit su staklenke koje mogu biti i iuporabne vrijednosti. Super su mi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koja slatka kutijica, ma preslatka!!
    Posebno pohvaljujem radove sa radionice, uopće ne sumnjam da je izložba imala puno uspjeha... radovi su izvrsni, svi odreda:))

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se sviđa bubamarica, ali i kućice su divneeeee! Što da kažem osim: nije lako Bubamarcu, zum, zum, zum, zuuuuum! :))
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bubamara ti je tako nježna i preslatka! Kao da priziva proljeće, dobro Eda kaže:)
    Radove koje si napravila zajedno sa klincima za izložbu su stvarno prekrasni, baš kao u pjesmi: ”Kad se male ruke slože... sve se može, sve se može”!

    Sve pohvale!

    Pozdravček:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bubamara je med medeni; kućice za ptićice izgledaju preslatko; svi ostali radovi na svoj način dragi i privlačni. Lijepo od tebe što svoju kreativnost prenosiš na dječicu. Sve čestitke i tebi i malim dječijim ručicama. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. kutija je preslatka,vesela,razigrana,prava dječja:))....
    a tebi draga moja samo pohvale za radionice i vrijedne ruke tvojih pomagača:))....

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava stvar za klince i klinceze, jako dobro, a sve je zašećereno slatkom prodajom. Pozdrav i hvala. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  8. Apsolutno sve me oborilo, a pogotovo ove kućice za ptičice :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Na mom blogu " U KUŽINI" te čekaju dvije blog nagrade pa navrati...
    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  10. Kucica za ptice sa krovom od pomorandze i teglica sa lisom <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravčić! Molim te, posjeti moj blog, dodijelila sam ti nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Bubamara je tako fenomenalna da ne znam osobe koja ju ne bi poželjela! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatka je bubamarica. A vidim i da si jako vrijedna bila. Koliko toga različitog od raznih materijala, prekrasno, vjerujem da ste uživali :))
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  14. Ideje su ti super.A motiv bubamare mi je favorit,morala bih je i ja negde na'i....Samo ti budi i dalje vrednica/bok!

    OdgovoriIzbriši