Free background from VintageMadeForYou

četvrtak, 10. veljače 2011.

Proljetni vrčić

 Neki dan mi je moj dragi donio doma ovaj vrčić koji je doista grozno izgledao ( trebala sam ga poslikati),
 ja sam ga oduševljeno uzela u ruke i ispao je ovako.....
.
Meni se sviđa , stavila sam ga na kuhinjsku napu i baš slatko stoji tamo i diči se svojim novim životom.

 Malo proljetnih ljubičica( salvetica iz mog djetinjstva) i malo akrilne boje (nekoliko tonova lila a podloga je boja slonovače)  čuda rade:)

Do sljedećeg posta, lijep pozdrav
voli vas Arba!

Broj komentara: 25:

  1. Toliko je nježnasto i preslatko da sam se sva raznježila...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijep rada. Slijedeći puta obavezno poslikaj predmet prije makeovera, tako da se još više možemo diviti tvojoj umješnosti!:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasan je sada ovaj vrč. Jako mi se sviđaju boje koje si mu namijenila :)) Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan je, boja mi se sviđa ista je kao pozadina tvog bloga!
    Kiss i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas je lep :) Ja se ovih dana spremam da idem na neke kreativne radionice, ali i ovde kod tebe mogu sto sta nauciti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. obožavam ljubičastu boju, i ovaj vrč je presladak, a boja mu daje još više bodova kod mene. .odlično.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacija nijansi ljubicaste boje, volim ljubice, vrc je jednostavno fantastican, bravo:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam starinske stvari, a tek ljubicice, a tek kada se ta dva ukomponuju u jednu celinu, dobija se nista manje nego BOZANSTVENO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Que lindo y delicado !me encanta!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  10. ljubičice i ja isto pamtim iz djetinjstva,tvoje su prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj,i meni se sviđa ta boja i te ljubičice i taj vrčić,i sve,sve,sve!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne ljubičice, sluti se proljeće...
    Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful color!!!
    It's so nice,..

    hugs

    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  14. Hello, first time on your blog and I was delighted, I will come back for sure for a closer look!!! Hugs from Brazil, José
    http://josemarialobatoartesanato.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Savršen je, ni jedan novi mu ne bi bio ravan.
    Stvaraš čuda!

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Arba, jednostavno prekrasno!!! Odabir boje i salvete+tvoje umijeće=neprocjenjiv predmet (kao i tvoj suprug koji ti je donio ovo blago)!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj što je divan!! Ja baš volim stare limene vrčeve, ima nešto posebno u njima... :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ma super je mužić kad takve stvari donosi doma! Proljeće je stiglo u vaš dom,vidim!

    OdgovoriIzbriši
  19. Prelijepo, nježno, romantično... i ja sam se raznježila gledajući ga, predivno si ga uredila...

    OdgovoriIzbriši
  20. presladak vrč:)....divnu si boju odabrala a ljubičice su posebno lijepe,izgledaju kao prave.....nježno i nenametljivo :))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne znam kakav je bio prije ali sada izgleda vrlo živo. Udahnula si mu novi život i dobio je počasno mjesto u tvom domu. Izgleda savršeno i sigurna sam da te uveseljava i da onako svako malo uputiš pogled prema njemu.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  22. Arba Bok, hvala za ulazak moj blog, ja vam dobrodošlicu, nadam se da ćete nastaviti dijeliti svoju prekrasne kreacije. Pozdrav i blagoslov, Rose Marie

    OdgovoriIzbriši
  23. Jako lijep vrč, hvala na lijepom komentaru na mom blogu, drago mi je da moje strasti mogu sa nekim podijeliti! Pozdrav Annie1

    OdgovoriIzbriši