Free background from VintageMadeForYou

ponedjeljak, 24. siječnja 2011.

Nagradice

Nikako da uhvatim vremena i napišem post i objavim svoje nagrade,
a nije da mi nisu  važne...Ja vam drage moje neću reći "hvala ali ne hvala":) Doista su me pogurale malo naprijed...
Ipak najviše uživam u radu 
i naravno druženju s vama kreativkama.

Dakle prva nagrada stigla je od drage kreativke  Good ghost sa bloga čiji radovi su doista prekrasni .
Draga počašćena sam što si me uvrstila u tvojih top 12:)

Kao mlada blogerica dobila sam i drugu nagradu vjetar u leđa od predrage i kretivne Mare koja radi sve i svašta i sve dovede do savršenstva ali i Sandre sa predivnog i inspirativnog bloga Tres chic  koja me je doista iznenadila ovom nagradicom i zato mi još više znači;)
Ova čizma mi je tako prekrasna baš u stilu mog bloga (smijeh).


Ali to nije sve, na blogu Volim boje osvojila sam utješnu nagradu na giveaway-u, ove prekrasne salvete!! 






Doći će u upotrebu sigurna sam.




Cure moje od srca vam hvala!



I na kraju ali ne manje važno...
Nešto (meni dragocjeno) od mene za vas!
Ovo je pogled na moju plažu; 
bura na moru, vetar va leđa, 
uživajte u trenutku....



Voli vas Arba!

Broj komentara: 6:

  1. Hej, baš mi je drago da sam te obradovala :)) Uživaj u stvaranju i pisanju i dalje, a mi te pratimo ... Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga, puno mi znači ova podrška:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam, zasluženo! :)) I hvala za more, ahhhh...odmah me uhvati nostalgija... :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam!Kad će to ljeto?Ma može i proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na nagradama i uživam u pogledu na plažu. hvala ti

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve cestitke...zasluzeno, nema sta!

    OdgovoriIzbriši