Free background from VintageMadeForYou

utorak, 14. prosinca 2010.

Sjetne ljubičice



Glavni likovi: star, star, jaaakoo star stolac ( stariji od mene) i jedan stolčić kojega smo kupili na sajmu prije 5 godina kako bi se naša Sara mogla popesti i oprati svoje prve zubiće! Stopili su se u jednu priču koju će moći ispričati moje kćerke za puno puno godina....a danas izgledaju ovako.....





Stavila sam ih uz kamin i uživam u pogledu.....

Broj komentara: 10:

  1. Vjerujem da je Sara jako sretna što ima tako divnu i kreativnu mamu.
    Puno pozdrava,Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Zondra, sretna je jaakoooo!!!!:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. namještaj s pričom:))....lijepo:))
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Que lindas as suas artes!! Obrigada pelo carinho em meu blog, e pela visita, vou te seguir tbem, amei suas artes!! I'm sorry, I don't speak english... Beijos e thanks!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hola Arba, gracias por tus visitas y tus comentarios, me encantaron tus trabajos, muy romaticos.

    Cariños
    Cecilia

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako si ih lijepo uredila, savršen komplet uz kamin...

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista se imaš čemu diviti. Iskrene čestitke na tvojim radovima i tvojoj kreativnosti.
    Lijep pozdrav,
    Meda

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav.Evo pogledala tvoj blog i jako mi se sviđa što sve radiš.Ljubice su divne ja sam s njima uradila dječiji krevetić onda znaš u kojoj mi se mjeri sviđaju.I moram još napomenuti da je "mala slatka kutijica" za deset...

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidila san te kod Nene pa me evo u razgledanju.
    Super su ti radovi.Pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja bih uzivala, volim ljubicice, a stolice su prelijepe:))

    OdgovoriIzbriši